Türkiye’nin en fazla çağrı alan üçüncü merkezi olan Hatay 112 Acil Çağrı Merkezi(AÇM)’nin başarılı personeli, Covid-19 pandemi sürecinde gösterdikleri performans ve gayretlerinden dolayı teşekkür belgesiyle ödüllendirildi.
2020 yılı pandemi süreci boyunca 8,1 milyon çağrıyı karşılayan İstanbul’un ardından 8,1 milyon çağrı ile ikinci olan Ankara’yı, 7 milyon çağrıyla takip eden Hatay 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Özer Gövce, her türlü acil çağrının karşılandığı, sevk ve idare edildiği merkezin fedakar çalışanlarına teşekkür belgelerini takdim ederek, görevlerinde başarılar diledi.
Pandemi dönemi boyunca; Türkiye’nin en fazla çağrı alan illerinden biri olan Hatay 112 Çağrı Merkezi’ndeki birim ve gruplarda görev yapan personele hizmetlerden ötürü teşekkür eden Gövce, hayat kurtarmak için saniyelerle yarışan personele özverili ve fedakarca çalışmalarında kolaylıklar diledi.