Bu duyuruyu dikkate alın!

İskenderun Kaymakamlığı, pasaport ve sürücü belgesi işlemlerinin 2 Nisan 2018 tarihinden itibaren Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü’ne devredilmesi dolayısıyla, işlemlerin daha hızlı ve seri bir şekilde gerçekleşmesi ve yığılmaların önüne geçmek amacıyla, internet üzerinden randevu alınması gerektiğini duyurdu.

Kimlik, Hususi Damgalı Pasaport , Hizmet Damgalı Pasaport ve sürücü belgesi işlemleri için “randevu.nvi.gov.tr” internet adresinden randevu alınması gerektiği belirtilen duyuruda, “İskenderun İlçe Nüfus Müdürlüğü’nden verilen bilgiye göre; 29.10.2016 tarihli ve 29872 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “676 sayılı Olağanüstü Hal Kapsamında Bazı Düzenlemeler Yapılması Hakkında Kanun Hükmünde Kararname” nin 25 inci maddesi ile Emniyet Genel Müdürlüğünce yürütülen pasaport, pasaport yerine geçen belgeler ve sürücü belgelerine ait iş ve işlemler, Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğünün görevleri arasına eklenmiştir.
02.04.2018 tarihinden itibaren “Hususi Damgalı Pasaport” ve “Hizmet Damgalı Pasaport” başvuruları İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüklerince, “Umuma Mahsus Pasaport” ve  “Sürücü Belgesi”  başvuruları ise İlçe Nüfus Müdürlüklerince alınmaya başlanmıştır.
Bu doğrultuda; Pasaport ve sürücü belgeleri randevu işlemleri 27.03.2018 tarihi itibariyle https://randevu.nvi.gov.tr<https://randevu.nvi.gov.tr/> web adresinde hizmete açılmıştır.  Ayrıca hususi ve hizmet damgalı pasaport başvurularında kullanılması gereken talep formlarına ise https://randevu.nvi.gov.tr/#/nvi/pasaport-talep-formlari web adresinden erişim sağlanabilecektir” denildi.

 

Bir cevap yazın