İyi tatiller çocuklar

Bir eğitim-öğretim yılı daha geride kaldı.

* * *

Çocukların sesi çınladı dün.
Cıvıl cıvıldı sınıflar.
Koridorları koşarak geçtiler.

Öğretmenleri ve arkadaşlarıyla vedalaşırken, duygusal sahneleri de gördük.

Anne babalar da heyecanlı.
Çocuklarının sevinçlerine ortak oldular.

* * *

Hatay’ı irdeleyelim.

6 Şubat depremlerinden sonra en fazla merak edilen konuydu.

Çok sayıda okul yerle bir olmuştu.
Ağır hasarlı okullar da vardı.

Okullar yetişir miydi?
Eğitim kadrosu tamamlanır mıydı?
Öğrenciler boşta kalır mıydı?

Asrın felaketiydi yaşadığımız!

* * *

Gelinen nokta Hatay’ın yüzakıdır.

1556 okulda karne verildi.
Öğrenci sayımız ise 368.320.

Okul sayımız deprem öncesini geçti.
Üç yılda büyük bir başarı bu.

Bu konuda da üstün başarısı ve tam bir Hataylı olarak insanüstü gayretle çalışmalarına şahit olduğum Hatay Valisi Mustafa Masatlı ve emeği geçenleri bir kez daha ayakta alkışlıyorum.

Asrın Valisi olarak tarihe geçti Mustafa Masatlı!

* * *

İyi tatiller çocuklar.

Hak ettiniz.
İyice dinlenin.
Yenilenin.
Bol bol kitap okuyun.

Sözün Özü…
Türkiye’nin aydınlık yarınlarında Hatay imzası hiç bitmeyecek.