Arsuz’da MR ünitesi hizmete girdi

Arsuz Devlet Hastanesi’nde vatandaşlara daha kaliteli, erişilebilir ve etkin sağlık hizmeti sunma hedefi doğrultusunda MR (Manyetik Rezonans) Ünitesi hizmet vermeye başladı. Yeni üniteyle birlikte vatandaşlar ileri görüntüleme hizmetlerine daha hızlı ve kolay ulaşabilecek, tanı ve tedavi süreçleri daha etkin ve verimli bir şekilde yürütülebilecek.

Hatay İl Sağlık Müdürlüğü, MR ünitesinin hizmete başladığını şu mesajla duyurdu, “Vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine erişimi kolaylaşırken, sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılmasına da önemli katkı sağlanacaktır. Modern tıbbi altyapımızı güçlendirmeye yönelik çalışmalarımız kapsamında hizmete sunulan MR Ünitemizin ilçemize, bölgemize ve tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyor; sürece katkı sağlayan herkese teşekkür ediyoruz.”