İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası(İTSO), Türk Loydu İktisadi Kuruluşu Vakfı tarafından gerçekleştirilen iki ayrı başlıktaki kalite denetiminden başarıyla geçti.
İTSO tarafından yapılan hizmetlerin yönetim sistemleri standartlarının gerekliliğine uygunluğu, kuruluşun politika ve prosedürlere bağlılığı ve etkinliği incelenerek, Odalar ve Borsalar Kanunu ve ilgili yönetmelikler çerçevesinde yürütülen faaliyetlerin değerlendirildiği denetimler, ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Revizyon Denetimi ve ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Sistemi (MMYS) Denetimi Türk Loydu Denetçisi Mümin Bakkal tarafından gerçekleştirildi.
Türk Loydu Denetçisi Bakkal, İTSO’nun sahip olduğu Kalite Yönetim Sistemi için belge yenileme ve geçiş tetkikinin yapılarak standartlara göre çalışmaların uygun yürütüldüğünü belirterek, Kalite Yönetim Sistemi Revizyonlu Belgesi alımı hususunda rapor ileteceğini ifade etti.
İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası Genel Sekreteri Figen Gül Dönmez “Almış olduğumuz belgelerle 5 yıldızlı Akredite oda olduğumuzu bir kez daha kanıtladık. Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi, üyelerimize verdiğimiz hizmetin kalitesini artıracaktır. Üyelerimizin taleplerini, önerilerini ve şikâyetlerini müşteri memnuniyet sistemi kapsamında ele alarak, Odamızı, çalışma alanımızdaki ticaret ve sanayiyi geliştirmeye çalışıyoruz. Odamızın tüm faaliyetleri için etkin ve verimli bir şikâyet ele alma sürecinin kurulumu ve geliştirilmesi için rehberlik sunan Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi ile Üyelerimize daha iyi bir hizmet sunarak fayda sağlamayı hedefliyoruz. Almış olduğumuz bu belge ile Odamızın saygınlığını, memnuniyetsizlikleri giderme yeteneğini artırırken, üyelerimizin geri bildirimlerine dayanarak hizmet kalitesini iyileştirilmesine katkı sunulacaktır” dedi.