Türkiye’nin en fazla çağrı alan üçüncü merkezi olan Hatay 112 Acil Çağrı Merkezi(AÇM)’nin başarılı personeli başarı belgesi ile ödüllendirildi. Özellikle pandemi sürecinde her türlü acil çağrının karşılandığı, sevk ve idare edildiği merkezde artan talebe hızlı ve etkin hizmet vermek için özveriyle çalışan personel plaketle birlikte alkışı da hakketti.
Hizmet sektöründe birçok yerde yöneticilik yapan tecrübeli isim Hatay 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Özer Gövce, Hatay 112 AÇM olarak çağrıya en hızlı reaksiyon ve kaliteli iletişimin arttırılarak en iyi hizmetin verilmesini amaçladıklarını belirterek, bu vizyon ile en iyi performansı göstermeye devam edeceklerinin altını çizdi ve 112 personelini çalışmalarından dolayı tebrik etti.