Ticaret Odası üyelerini böyle mi destekleyecek?

İş dünyası da depremin izlerini daha atamadı bile!

* * *

ama…

Kim görecek?
Kim destek verecek?
Kim koruyacak?

Üç yılı aşkın süredir o yıkıcı depremlerin ardından, iş dünyasının temsilcisi konumundaki İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası’nın kendi üye aidatlarını bile faiziyle almasını hiç kimse unutmuyor.

Kimin umurunda ki!

* * *

Gezilere gelince…

Depremin o acılı günlerinde; tüm Oda Meclis üyelerinin Kıbrıs’a ve daha sonra da Azerbaycan’a aileleriyle birlikte götürülmesi bugüne kadar sorgulanıyor.

O kadar mı?

Ordu’daki yerel fuara gidişin de hesabını aidat veren üyelerine verecekler!

* * *

Şimdi de…

İTSO Yönetimi Almanya’da.
Fuara gitmişler!

Genel sekreter de Almanya’da.
Yetmedi!
Genel sekreter yardımcısı da.

Ben de İTSO üyesiyim.
Hem de 42 yıllık.
Bir dönem de meclis üyeliği yaptım.

Hiçbir dönemde böyle olmamıştı!

* * *

Açıklamak zorundasınız!

Gezilere harcanan paralar ve kullanılan harcırahlar ne kadar?

Kimsenin şahsi şirketi değildir İTSO!

* * *

Başlıkta sadece Ticaret Odası dedim.
Önemli bir ayrıntı bu!

Binlerce kişiye istihdam sağlayarak, ülkemize milyarlarca lira döviz ve vergi kazandıran hiçbir sanayicinin yönetimde olmaması da çok düşündürücü!

Sözün Özü…
İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası gerçek kimliğine kavuşmalıdır!