Reyhanlı’da engelli kişiye yardımcı olmayan halk otobüsü şoförü görevinden uzaklaştırıldı.
Hatay Büyükşehir Belediyesi, dün tekerlekli sandalyeli bir vatandaşın engelli rampasını açması talebini karşılamayan halk otobüsü şoförü ile yaşadığı gerginliğin görüntülerinin sosyal medyada paylaşılması üzerine çalışma başlattı.
Zabıta ekiplerince yapılan incelemeler sonucunda, engelli rampasını açmadığı, vatandaşa kaba davrandığı ve güzergahta belirtilen kuralları ihlal ettiği tespit edilen toplu ulaşım hattı sahibine toplamda 3 ayrı maddeden para cezası yazıldı.
Olayın ardından ilgili kooperatif yönetimi sürücünün görevine son verirken, HBB de vatandaşların ulaşım hizmetlerinden yararlanırken herhangi bir mağduriyet yaşanmasına müsamaha gösterilmeyeceğini vurguladı.

