Ekmek kuyruğu bekler gibi,muayene kuyruğu beklemeye son

Bağımsız Sağlık Sen(BASK) Genel Merkez Yöneticisi ve Hatay İl Temsilciliği Onursal Başkanı Metin Yılmaz, defalarca gündeme taşıdıkları Hatay Devlet Hastanesi Ek Acil Servisi’ndeki çile kuyruğunun nihayet çözüme ulaştığını söyledi. Verdikleri mücadele sonucu poliklinik ve hekim sayısının arttırılmasıyla acil servis önünde oluşan uzun kuyrukların tarih olacağını ifade eden Başkan Yılmaz, “Daha önce defalarca vatandaşlarımızın acil sağlık hizmetlerinden en üst düzeyde refah içinde faydalanması için verdiğimiz mücadelemiz nihayet sonuca ulaşıyor. Hatırlanacağı üzere bu yolda darp dahi edilmiştik. Ama biz, o gün de söylediğimiz gibi; Halkımız ve çalışanlarımız için canımızı ortaya koymaya hazırız. Bu mücadeleden asla vazgeçmeyeceğiz. Ne mutlu ki; bu haklı davanın sonucu olarak, Hatay Devlet Hastanesi Ek Acil Servisi’ndeki acil polikliniği iki hekimden dört hekime, iki poliklinikten üç polikliniğe çıkartılmış ve vatandaşlarımızın acil hizmetlerinden en hızlı şekilde faydalanması sağlanmıştır. Alınan bu önlemlerle 80’lerde görmeye alışık olduğumuz ekmek kuyruğu bekler gibi muayene kuyruğu bekleyen vatandaşlarımızın da çilesi son bulmuştur. Hatta artık yöneticilerimiz akşam dahi acil servis ile ilgili bilgiler almak ve varsa bir çözüm bulmak için devreye girmeye başlamıştır. Hatay Devlet Hastanesi yöneticilerinin bu adımı haklılığımızı ortaya koyduğu gibi takdirimizi de kazanmıştır “ dedi.

Yılmaz ayrıca, BASK olarak her zaman hakkın yanında olduklarını ve vatandaşlar ile özverili sağlık çalışanları arasında yaşanabilecek sorunları en aza indirmek için doğruları haykırmaya devam edeceklerinin de altını çizdi.

Bir cevap yazın