Hatay KOSGEB Müdürlüğü’nce yürütülen Girişimcilik İş Geliştirme programı kapsamında hibe desteği başvurusu yapan girişimcilerin jüri değerlendirilmesi, İskenderun Teknik Üniversitesi Yetenek Vadisi’nde gerçekleştirildi.

Jüri başkanlığını KOSGEB Hatay İl Müdürü Mustafa Öztaş’ın yaptığı Girişimcilik İş Geliştirme jüri değerlendirilmesinde, onlarca girişimci sunum yaparak projelerine destek alabilmek için çaba sarfetti.
Jüri üyeliklerini Hatay Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Rıza Evrim, KOSGEB Küresel Rekabet Müdürü Gül Elçim Polat, TOBB Kadın Girişimciler Başkanı Yeşim Uğutmen ve İskenderun Teknik Üniversitesi Öğretim Görevlisi Doç. Dr. İsa Kılıç’ın yaptığı değerlendirme toplantısında onlarca girişimci destek almaya hak kazandı.

Hatay KOSGEB İl Müdürü Mustafa Öztaş, KOSGEB imkanlarından daha büyük bir kitlenin faydalanmasını sağlamak amacıyla esnaf, Kobi ve genç girişimcilere yönelik projelerde bilgilendirme çalışmalarının sürdüğünü belirtirken, KOSGEB Desteği almak için büyük bir heyecanla sunum yapan Genç Girişimcilere teşekkür etti.


