Yükseliş Koleji öğrencisinin altın madalya gururu!

Yükseliş Koleji 4. sınıf öğrencisi Kemal Efe Doğan, Copernicus Matematik Olimpiyatları’nda tüm soruları doğru yanıtlayarak Türkiye birincisi oldu.

Altın madalya alarak başarısıyla hem okulunu hem de şehrini gururlandıran Kemal Efe Doğan, Yükseliş Koleji Genel Müdürü Aykut Davut Öktem tarafından da başarı belgesi ile ödüllendirildi.

Öktem, makamında ağırladığı Kemal Efe’yi tebrik ederek, elde ettiği başarının kendilerini gururlandırdığını ifade etti.

Doğan’a akademik hayatındaki başarılarının artarak devam etmesini dileyen Öktem, ailesini ve emeği geçen öğretmenleri de tebrik etti.

Türkiye birincisi olan Kemal Efe Doğan ise başarısının mutluluğunu paylaşırken, hedeflerine ulaşmak için çalışmaya devam edeceğini ifade etti.