Başkan Öntürk’ten engelli rampasını açmayan şoföre tepki

Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk engelli bir vatandaşın, halk otobüsüne binmek için engelli rampasının açılmasını talep ettiği sırada şoförle yaşadığı tartışmanın görüntülerinin sosyal medyada geniş yankı uyandırmasının ardından açıklama yaptı.

Görüntülerde, engelli vatandaşın rampanın açılması talebinin karşılanmadığı, yaşanan diyalogda şoförün vatandaşa yönelik “Ben senin hizmetçin miyim?” ifadelerini kullandığı görüldü. Kısa sürede gündem olan olaya tepki gösteren Başkan Öntürk, engelli vatandaşa yapılan davranışın kabul edilemez olduğunu belirterek, “Vatandaşımıza saygısızlık karşılıksız kalmayacak. Evet biz bu halkın hizmetçisiyiz” dedi.

Engelli bir bireyin yaşadığı mağduriyetten dolayı üzüntü duyduğunu ifade eden Başkan Öntürk, “ Vatandaşımızdan özel halk otobüsü şoförü adına özür dilerim. Tekrarı olmaması için ne gerekiyorsa yapacağız. Hatay halkına hizmeti sindiremeyenin belediyemizde işi yok” açıklamasını yaptı.