İskenderun’da adına Bahçeşehir Koleji denir!

Eğitim ve öğretimin öncelikleri var!

* * *

Bu konuda hassasiyetim fazla.

Eğitim olacak.
Öğretim olacak.
Çağdaş olacak.
Hoşgörü olacak.

Ve…
Atatürk’ün yolunda olacak!

Öğretmen, öğrenci, veli, okul yöneticileri ve çalışanlarıyla birlikte örnek bir ekip anlayışı, aydınlık yarınların temellerini de beraberinde getiriyor.

Bunu başaran okullarımızı kutluyorum.

* * *

Bir örnek vermek istiyorum.

Geçtiğimiz Cuma günü.
Bahçeşehir Koleji’nde mezuniyet töreni.
İlkokul öğrencilerini izledim.
Başarıyla 4’üncü sınıfı bitirmişler.

İlk dikkatimi çeken nokta.
Özenle hazırlanmış çocuklarımız.
Çok sade bir tören.

Bahçeşehir Okullarının Kurucusu Enver Yücel’in o mükemmel eğitim anlayışını İskenderun Kampüsü’nde de görmek beni umutlandırdı.

* * *

İsim isim yazmayacağım.

ama…

Hepsinin adı; ‘Öğretmen’!
Hepsinin adı; ‘ATATÜRK’!

Büyük bir gururla izledim.
‘Eğitim- Öğretim’in yüzakı bir kurum.
Çocukların yüzlerine yansımıştı.

İşte bunun adına; İskenderun Bahçeşehir Koleji denir.
İskenderun, Arsuz ve Belen’in örnek bir kurumunu gördüm.

* * *

Daha nice kurumlarımız var.
Bu inanç ve kararlılıktır başarı.
Yürekten kutluyorum.

Sözün Özü…
Türkiye’nin aydınlık yarınları için emek veren tüm eğitim kurumlarımızı saygıyla alkışlıyorum.