Tosyalı Holding, ‘Daha az karbon, daha yeşil çelik” hedefiyle oluşturduğu Tosyalı V-Green markasıyla dünyanın en prestijli ödüllerinden biri olan ‘The ESG & Sustainability Awards’ta Yılın Çevresel Ürün ESG Kampanyası ödülüne layık görüldü.
Daha düşük karbon salımı sağlayan yeşil çelik ürünleriyle dünyada dikkati çekmeye devam eden Tosyalı, Tosyalı V-Green ile kazandığı bu ödülle karbonsuz çelik üretiminde de en iyi örneklerden biri olduğunu kanıtladı.
Son 5 yılda 6 milyar doların üzerinde, bazıları dünyada ilk olan ve çelik endüstrisinde en iyi uygulama olarak gösterilen yeşil yatırımlar yapan Tosyalı, Avrupa Birliği tarafından tasarlanmış olan Sınırda Karbon Düzenleme Mekanizması (SKDM) konusunda da hızlı aksiyon alan demir çelik şirketi olarak de öne çıktı.
SKDM raporlarına göre, Avrupa Komisyonu’nun yayınladığı kabul değerlerinden yaklaşık yüzde 50 daha az karbon salımıyla üretim yaptığını belgeleyen Tosyalı Holding, yeşil çelik üretiminde çok önemli olan, karbon ayak izini gösteren Çevresel Ürün Beyanları (EPD) ile en düşük karbon ayak izine sahip üreticilerden biri olduğunu belgelendirdi.
Tosyalı’nın bugüne kadar yaptığı tüm sürdürülebilirlik çalışmalarını taçlandıran Tosyalı V-Green, düşük karbon ayak izine sahip ürünler için oluşturulmuş dünyadaki ilk örnek markalardan biri olarak dikkati çekti. Tosyalı’nın uluslararası ‘The ESG & Sustainability Awards’da Yılın Çevresel Ürün – ESG Kampanyası ödülünü kazanmasında en büyük etkenlerden biri de karbonsuz yeşil çelik üretimi için somut bir çözüm öneriyor olması.
Çevresel Ürün Beyanları (EPD) ile sertifikalandırılmış ürünlerinin tanıtımına önem veren ve tedarik zinciri boyunca yeşil çeliğin faydalarını vurgulayan iletişim kampanyaları yürüten Tosyalı, Tosyalı V-Green için 360 derecelik bir iletişim kampanyası gerçekleştirdi.
Tosyalı V-Green markasının tanıtımı, Almanya’nın Düsseldorf şehrinde düzenlenen Tube & Wire Fuarı’nda dünyanın dört bir yanında gelen ziyaretçilerin katılımıyla gerçekleştirildi. Sürdürülebilirliği vurgulamak için Tosyalı V-Green markasının görsel kimliği ve sloganlarının yanı sıra çevre dostu üretimi vurgulayan dijital ve fiziksel reklam kampanyaları hazırlandı. Yaratıcı unsurlar arasında yeşil enerji kullanımını gösteren video içerikleri ve gerçekleştirilen üretimin çevresel etkilerini gösteren interaktif grafikler yer aldı. Sürdürülebilirlik konusundaki farkındalığı artırmak için yenilikçi araçlar ve medya kanalları kullanıldı.