TEOFARM, Avrupa’da ‘firik’le çok özel!

Avrupa’nın en saygın süpermarket dergisi European Supermarket Magazine’nin Avrupa süpermarketlerinde satışa sunulan en etkili ve yenilikçi mağaza markalarını belirlediği 2021 Avrupa Özel Markalar Ödülleri(European Private Label Awards)’nde Hataylı firma TEOFARM, finale kalan dört ülke markası arasında yer almayı başardı. TEOFARM, 22 ülke arasında birçok markayı geride bırakarak Avrupa market pazarında hem perakendecilere hem de tedarikçilere açık olan yarışmada Hatay’ı Migros’un Anadolu Lezzetleri olarak satışa sunduğu yerel lezzeti ‘Firik’ ürünü ile temsil etti.

TEOFARM Firması’nın sahipleri Elif Ovalı ve Adnan Murat Teoman, perakendeciler ve tedarikçilerin rekabet ettiği çetin yarışmada finale kalan tek Türk firması olduklarını belirterek, “ Fransa, Almanya, İspanya, İtalya, Portekiz, Norveç, Hollanda, İsveç, Danimarka, İzlanda, Finlandiya, Macaristan, Türkiye, Ukrayna, Baltık ülkelerinden perakendeciler ve tedarikçilerin rekabet ettiği ve çok çetin geçen yarışmada finale kalan tek Türk firmasıyız. Teofarm ulusal alanda tanınan bir markadır. Hatay’ın yöresel değerlerini en iyi şekilde temsil ediyoruz. Daha gideceğimiz çok yol var. Önemli olan bu işi hakkıyla devam ettirebilmek ve markamızı daha yukarılara taşıyabilmektir. HACCP Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi’ni uyguluyoruz. Gerekli sertifikasyonlarımızı da aldık.  Atalık buğdaylarımızdan üretilen firik ürünümüz geleneksel yöntemlerle ve tütsülenerek yapılmaktadır. Bu yıl organik karakılçık buğday ürünümüz de sertifikalandırılarak ürünlerimiz arasında yerini aldı. Şu anda iyi tarımla gerçekleştirdiğimiz üretim alanı 500 dekara ulaştı. Ürün çeşidimiz de 65’i geçti. Kabak tatlısından, enginarın konservesine, çeşitli reçel çeşitlerine, defne sabununa kadar Hatay’ın değeri olan ürünlerini katkısız bir şekilde tüketicilerimize sunmanın gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. Burada bizim en büyük avantajımız ürünlerimizin büyük bölümünün hammaddesini kendi tarlalarımızda üretebilmemizdir. Migros, Makro gibi marketler zincirlerinin raflarında ürünlerimiz satışa sunulmaktadır. Otel gruplarının taleplerini karşılıyoruz. Web sitemizde de teknolojinin imkânlarını kullanarak geniş kitlelere ürün sunuyoruz.  Pandemi döneminde birçok olumsuzluğu avantaja çevirerek yeniçağın gereklerine uygun olarak sistemimizi yeniledik. Bu yaptığımız çalışmalar sayesinde 2013’e göre üretim kapasitemiz yüzde 1000 arttı. Firmamızın bünyesinde dedemin dedesinin ismi olan Tomaaga çiftliği diye ikinci markamız da bulunmaktadır” diyerek, haklı gururlarını kamuoyu ile paylaştı.

Bir cevap yazın