Hatay Çağrı Merkezi şaştı kaldı!

Yayınlanma Zamanı : 04 Ocak 2021 Saat: 16:39

Hatay Çağrı Merkezi şaştı kaldı!

112 Hatay Acil Çağrı Merkezi’ne 2020 yılında yapılan çağrıların yüzde 86’sını asılsız ve gereksiz çağrılar oluşturdu. Koronavirüs döneminde iş yükü daha da artan ve geçtiğimiz yıl 7 milyonun üzerinde çağrıya yanıt veren 112 Hatay Acil Çağrı Merkezi’nde, 6 milyon 15 bin 518 çağrı asılsız kayıtları geçti. Her 10 çağrının, 8’inin gereksiz olduğunu ortaya koyan rakamlar dolayısıyla, 112 Hatay Acil Çağrı Merkezi yetkilileri, “2020 yılında acaba kimlerin 112’yi gereksiz aramaları yüzünden, gerçekten acil yardıma ihtiyacı olanlara engel olmuşuz ? Bir düşünelim!” paylaşımıyla, mesaj verdi.

112 Hatay Acil Çağrı Merkezi’nden yapılan açıklamada şu ifadeler yeraldı, “2020 yılında 7 milyon 11 bin 901 çağrıyı cevapladık. Bu çağrılardan 996 bin 383’ü acil yardıma ihtiyacı olanlardı. 112 Acil Çağrı Merkezine gelen çağrıların yüzde 86’sı asılsız çağrı olarak gerçekleşti”

Unutmayın!

112 Acil Çağrı Merkezinin telefonları gereksiz yere meşgul ettiğinizde, gerçekten kaybolan, mahsur kalan, hastalanan, evi yanan, polis veya jandarmaya ihtiyacı olanlara ulaşamadığında can ve mal kaybına neden olabileceğinizi unutmayın…

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN

error: \"İnternet sitemizde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı İmtiyaz Sahibi’ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.\"