Arsuz sahillerini vatandaşa açın!

Bu başlığımın yıllar sonrasını düşünemiyorum bile!

* * *

Çocukluk yıllarımız…

İskenderun sahilinde 4 plaj olduğunu hatırlatmak istiyorum.

Çok da uzak mesafede değil.
Balıkçı barınağıyla Yelken Kulübü arasıydı.
Altın sarısı kumsalımızı hatırlayın.

Sormak bile içimizi acıtıyor!

Yüzecek alan mı kalmış?
Kum mu kalmış?
Balıkçı ağları mı kalmış?

Belediye yönetimlerinin vurdumduymazlığı İskenderun Sahilini bu hale getirdi!

* * *

Tarih tekerrür ediyor gibi…

Aynı film, aynı kareler!
Bu kez sahne Arsuz!

Oteller kapatıyor.
Tesisler çeviriyor.
Siteler yapılıyor.

Çevre ve Şehircilik yetkilileri sahillerde çok ciddi bir denetleme yapmalı ve kumsalların yok olmasına izin vermemelidir.

Vebali çok ağırdır!

* * *

O kadar çok şikâyet geliyor ki!

-Vatandaş dertli.
-Yüzecek alanlar paralı.
-Kumsala inşaat!

Arsuz merkezdeki sahilin parsel parsel ayrıldığını ifade eden vatandaşların sesine kulak verin!

Üzülüyorum.
İskenderun örneği var!

Sözün Özü…
Arsuz Sahillerini vatandaşa açın!