İskenderun Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi(ADSM), Sağlık Bakanlığı’nın kalite hizmet değerlendirmesinde en yüksek puanı alarak kalitesini tescilledi
Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı’na bağlı ekip tarafından yapılan denetimde İskenderun Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, 100 puan üzerinde yapılan değerlendirmede 96,16 puan alarak şu ana kadar aldığı en yüksek puanla hizmet kalitesini tescilledi.
Hatay’ın tüm kuruluşları arasında en yüksek puanı alarak hizmet kalitesini tescilleyen hastanenin yönetimi, tüm birim sorumluları ile toplantı yaparak SKS Değerlendirmesinde alınan puan ile ilgili gerekli analizleri yaptı.
Alınan yüksek puan ile gururlandıklarını ve bu başarılarının devamını sağlayacaklarını ifade eden Başhekim Dt. Hüseyin Yunus, “Tüm çalışanlarımızla bir bütün olarak, özveri ile çalışıyoruz. Kalite prosedürlerinin aktif uygulanması, hizmet içi eğitimler, enfeksiyon kontrolü ve denetimi, hizmetlerinin en iyi şekilde sunulması, öz değerlendirmeler ve kontroller, hasta çalışan memnuniyetinin sürekli takibi hastane yönetimimiz tarafından dikkat ve özenle yapılmaya devam edilecektir. Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan bu denetimde aldığımız yüksek puan bizi gururlandırdı. Bu başarının sağlanmasından hastane yönetimimiz, birim sorumlularımız, Diş klinik, bilgi işlem, güvenlik hizmetleri ve temizlik işlerine kadar her bir çalışanın emeği olduğunun bilincindeyiz. Başarılarından dolayı hastanemizin tüm çalışanlarını tebrik ediyor, her daim kurumumuza desteklerini esirgemeyen İl Sağlık Müdürümüz Dr.Mustafa Hambolat’a teşekkürlerimizi sunarız. Hastanemiz misyonu ve hedefleri doğrultusunda bu başarının devamının sağlanacağına inanıyoruz” ifadelerini kullandı.