Hatay Valiliği öncülüğünde hayata geçirilen “Hayat Hatay” projesi ile Hataylı kadın kooperatiflerinin ürünlerini raflarına taşıyan Migros, 4’üncü Global Gastro Ekonomi Zirvesi’nde projenin detaylarını duyurdu.
Hataylı kadın kooperatiflerinin bölgenin zengin kültürü ile harmanlanmış “Hayat Hatay” markalı ürünlerini satışa sunan Migros, kadın üreticilerin ürünlerine, kalite kontrol süreçleri, ürün güvenliği, ambalajlama desteği vererek ülke çapında raflarına taşıyor.
Migros Özel Markalı Ürünler & Dış Ticaret İş Geliştirme & Bölgeler Pazarlama Direktörü Cavit Metin, deprem bölgesi üreticilerine destek için harekete geçen ilk perakendeci olarak bölgede başlattıkları alım seferberliğine bir yenisini daha eklediklerini belirtti.
Hatay Valiliği’nin önderliğinde yürütülen ‘Hayat Hatay’ projesi ürünlerini aldıkları hızlı aksiyonla müşterileri ile buluşturarak sektöre öncülük ettiklerini ifade eden Metin, “Deprem bölgesindeki yerel çiftçilerden bugüne kadar 100 bin tonu aşkın meyve sebze, et, kuru gıda ve balık alımı gerçekleştirdik. Gaziantep ve Hatay’daki üretici ve tedarikçilerden narenciyeden, kuru gıdaya, kuruyemişten, temizlik ve bebek bakım ürünlerine kadar çok geniş bir yelpazede ürün tedarik ediyoruz. Migros olarak yerel kalkınma seferberliği atağımız, katlanarak devam ediyor. ‘Hayat Hatay’ projesi ürünlerinin de adet ve çeşitliliğini artırarak projeye desteklerimizi büyüterek sürdüreceğiz” açıklamalarında bulundu.